Presentació del 1r Simpòsium d’Arqueologia Laietana al TecnoCampus de Mataró

Ahir, a dos quarts de set del vespre, a la Sala Burriac del TecnoCampus de Mataró, es presentava la revista Laietània, núm. 20, que conté les actes del 1r Simpòsium d’Arqueologia Laietana, celebrat l’any 2018 a la Cella Vinària de Teià.

Obrí l’acte el Vicepresident 1r del Consell Comarcal i President del Consorci de Promoció Turística del Maresme, seguit del Diputat de l’àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, Joan Carles Garcia Cañizares. Enric Ortega Rivera i Ramon Coll Monteagudo, coordinadors científics del simpòsium, presentaren el contingut de la publicació.

Tancà l’acte la regidora de Cultura de Ajuntament de Mataró , Maria José Pérez Carrasco. L’edició d’aquestes actes ha estat possible gràcies al Consordi de Promoció Turística Costa de Barcelona-Maresme , que ha assumit el cost econòmic de la publicació amb un ajut de la Gerència de Serveis de Cultura de la Diputació de Barcelona.

Fotografia feta per Laura Bosch