Plenari de la Xarxa de Museus Locals al Museu Romà

Ahir el Museu va acollir el Plenari de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona. La sessió es va iniciar amb les intervencions de l’alcalde accidental Pep Ripollès i la regidora de Cultura, Bàrbara Anglí per part de l’Ajuntament de Premià de Mar i la cap de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona, Aurèlia Cabot.

Enguany el museu ha estat l’amfitrió de l’acte, que es va celebrar a la Biblioteca.

Els plenaris es celebren dos cops l’any a la seu dels museus de la xarxa i hi assisteixen els tècnics i directors dels museus adherits a la xarxa i l’equip de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.

En aquesta trobada la Diputació va fer una presentació sobre les actuacions realitzades durant l’any i les programades, els cursos programats, ajuts, exposicions, subvencions i recursos tècnics a l’abast del personal dels museus, així com l’evolució del pla estratègic.

El plenari també és un espai de trobada i font de sinèrgies entre els companys dels diversos museus de la província.
La sessió va finalitzar amb una visita guiada al Museu Romà.

Moltes gràcies a la Diputació de Barcelona, ha estat un plaer acollir aquesta sessió del Plenari, i a tots els companys dels museus per venir.
Un agraïment molt especial també a la biblioteca Martí Rosselló, que va cedir la sala Moragues per a la presentació.