Participació del Museu de l’Estampació en el IV Col·loqui d’Investigadors en Tèxtil i Moda

Els passats 23 i 24 de novembre es va celebrar al Museu d’Art Medieval de Vic el IV Col·loqui d’Investigadors en Tèxtil i Moda, organitzat per la Fundación Historia del Diseño i pels museus de la Xarxa de Museus Tèxtils de Catalunya: Museu Tèxtil de Terrassa, Museu de l’Estampació de Premià de Mar, Museu de Mataró – Can Marfà Gènere de Punt, Museu d’Arenys de Mar, Museu del Disseny de Barcelona.

Una de les ponències que es van poder sentir va ser la de la Dra Assumpta Dangla, que amb el títol “Un buen motivo. Los diseños para estampados de La Moda del Sol”, va parlar sobre algunes de les col·leccions del Museu de l’Estampació, en concret de la col·lecció Farreró.

Podeu recuperar el vídeo de la conferència inaugural del col·loqui, The faishoned body, amb Joanne Entwistle a través de la web de la Fundación Historia del Diseño, així com us podeu descarregar el llibre d’actes amb els articles complets de tots els ponents participants.