Noves exposicions temporals al Museu de l’Estampació

Aquest mes de novembre s’han inaugurat dues exposicions a les dues sales temporals del museu:

El diumenge 6 de novembre es va inaugurar l’exposició Caput Aut Navis. A cara o creu. És una exposició itinerant de la Diputació de Barcelona amb peces del Museu de Granollers. A l’exposició també hi trobareu un àmbit propi amb peces seleccionades del museu de l’Estampació. A la inauguració van participar el comissari de l’exposició, l’arqueòleg Marc Guàrdia, la cap de museus de la Diputació de Barcelona, Laura Costa. Juntament amb la directora del Museu, la Carme Torm, van inaugurar l’exposició.

El cap de setmana següent, el 13 de novembre, es va portar a terme una activitat complementària, els Jocs romans, on grans i petits van poder gaudir dels jocs tal i com es feia a l’època dels romans.

Podreu visitar-la fins el 15 de gener.

El dissabte 12 de novembre es va inaugurar l’exposició Coral l’Amistat. 1972-2022. 50 anys de música i cançons. L’exposició és un recorregut per aquest últim segle ple de records i de música.

L’acte d’inauguració es va fer al pati del museu, on la comunicadora i guionista Elisenda Pineda va fer de mestra de cerimònies. La directora del museu Carme Torm va iniciar la tanda de parlaments, que van seguir amb la comissària Marta Luna, amb el director de la Coral Arnau Torres i finalment amb l’alcalde Rafa Navarro.

Seguidament la Coral va interpretar un recital que té connexió directa amb l’exposició. Finalment es va fer el repartiment de rams de flors a diversos dels presents.

Finalment la comissària Marta Luna va fer una visita guiada als membres de la Coral. Un dels moments més emotius es va viure quan els cantaires van entonar El rossinyol a la pròpia exposició dirigits per la directora històrica de la Coral, la Regina Ferrando.

Es podrà visitar al Museu fins al 27 d’agost del 2023.

Fotografia: Ester de Prades