Nova il·luminació a sales d’exposició temporal i més emmagatzematge a les reserves. Projectes de millora de l’equipament al 2023

Durant els anys 2022 i 2023 s’han portat a terme un projecte d’actualització dels equipaments del Museu de l’Estampació, consistent en la instal·lació de prestatgeries i la reforma del sistema d’il·luminació de les sales temporals.

Les prestatgeries s’han instal·lat a les reserves 5 i 3, i han permès l’ampliació de l’espai d’emmagatzematge de les col·leccions amb suports homologats i adients als materials de les peces.

La nova il·luminació ha substituït els anteriors focus, que ja estaven obsolets, per uns nous focus LED. Aquesta tipologia de focus permeten estalviar energia i són més versàtils a l’hora d’il·luminar les peces de les exposicions temporals de forma adequada.

Aquest projecte s’ha pogut realitzar amb el amb el suport del Departament de Cultura.