La Setmana de la Ciència al MEP

Del 12 al 21 de novembre se celebrarà a Catalunya la 26a edició de la Setmana de la Ciència. En motiu d’aquest fet el Museu de l’Estampació ha organitzat diferents activitats gratuïtes adreçades a un públic familiar. El diumenge 14 de novembre d’11h a 14h a les instal·lacions del MEP s’hi muntarà un planetari mòbil que farà sessions cada 30 minuts. A les 12h es realitzarà un taller-espectacle científic en el que un científic molt peculiar i la seva ajudant aniran extraient de la seva maleta utensilis i materials del seu propi laboratori, d’allò més curiosos. El científic realitzarà diferents experiments per demostrar, de manera divertida, visual i didàctica, característiques físiques i químiques dels planetes del Sistema Solar i d’altres elements galàctics.

El diumenge dia 21 es realitzarà un taller de dibuix arqueològic adreçat a joves majors de 12 anys i adults. En aquest taller els tècnics i tècniques del Museu explicaran com es dibuixen les peces obtingudes en les excavacions arqueològiques dels jaciments de Premià de Mar. Per aquesta activitat és imprescindible fer reserva prèvia a museu@premiademar.cat o al 93 752 91 97.