Exposició de la Col·lecció Bassat al Museu de l’Estampació

El passat 3 de març vam inaugurar l’exposició “Col·lecció Bassat. Grans formats” al Museu de l’Estampació. Aquesta exposició s’ha realitzat amb la col·laboració del Consorci d’Art Contemporani de Mataró i la Fundació Carmen i Lluís Bassat. La podreu veure a la sala 2 del museu fins el 3 de març.

L’exposició consta d’11 pintures i 2 escultures de gran format, que tenen com a fil conductor el cos i la figuració humana.

A la inauguració hi van ser presents el sr Lluís Bassat, la comissària de l’exposició Núria Poch, l’equip de govern i regidors de l’Ajuntament de Premià de Mar i l’equip tècnic del Museu.

Podeu saber-ne més de l’exposició a través d’aquesta entrevista a la directora del Museu de l’Estampació, Carme Torm, a Premià Media.