El Museu de l’Estampació de Premià de Mar, inclòs a les “Rutes Artesanes de Catalunya” impulsades per la Generalitat de Catalunya

El passat 8 de juliol el Departament Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM), va presentar en societat les 8 Rutes artesanes de Catalunya, amb l’objectiu de descobrir el patrimoni i la riquesa artesanal del pais.

Es presenten en un format de guia digital que recorre l’Alt Pirineu i Aran, la Catalunya Central, Barcelona Ciutat, les comarques de Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona, i Terres de l’Ebre.

Els diferents trams permeten conèixer: 23 Zones d’Oficis Singulars, 8 Punts d’Interès Artesanal de Catalunya, 18 museus i centres d’interpretació vinculats a l’artesania, i 35 tallers artesanals. Alhora, inclou propostes i activitats relacionades amb la gastronomia, la naturalesa i el patrimoni històric.

El Museu de l’Estampació de Premià de Mar està inclòs a la ruta de les comarques de Barcelona, juntament amb altres museus de la província.

Podeu accedir a les diferents rutes a través de la web www.rutesartesanes.cat