El Museu a la Festa Major de Premià de Mar

La passada setmana passada ha estat plena d’activitats per a tots els públics al Museu de l’Estampació, en motiu de la Festa Major de Premià de Mar.

El diumenge 3 i el dimecres 6 de juliol hi va haver la ja tradicional estampació de banderes al pati del museu. Els assistents van poder estampar la seva bandera pirata o premianenca. Aquells dies els visitants van poder gaudir de jornada de portes obertes a les exposicions del museu.

El dissabte 9 de juliol es va inaugurar l’exposició temporal “Corea-Premia. Cartografies de pau”, comissariada pels artistes Pol Peiró i Rafa Romero. L’exposició és una mostra col·lectiva de 17 artistes que fan reflexions al voltant del concepte de pau. L’exposició va ser inaugurada per l’alcalde de Premià de Mar i va comptar amb la presència de la vicecònsul de Corea del Sud.

El diumenge 10 de juliol els visitants van poder gaudir d’una visita guiada gratuïta a l’exposició temporal “Filar, Teixir, Estampar. Societat i indústria a Premià. 1836-1936”. Aquesta exposició es podrà visitar fins el diumenge 2 d’octubre.