El MEP participa en el programa de rutes gamificades del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha creat unes rutes gamificades per promocionar la cultura al Maresme entre el públic familiar i jove. A través de la pàgina web http://app.turismemaresme.cat es pot accedir a les quatre rutes que divideixen la comarca geogràficament de sud a nord. Només cal disposar d’un telèfon mòbil amb connexió a internet i tenir activada la geolocalització. Està disponible en quatre idiomes: català, castellà, anglès i francès.

Cadascun d’aquests itineraris té entre 13 i 15 reptes als quals li corresponen una ubicació en la que s’ha de resoldre un enigma. Pot ser un trencaclosques, una endevinalla, un element amagat… i cada enigma va acompanyat també d’informació interessant i curiositats. L’objectiu és descobrir la comarca de forma lúdica, visitant els seus racons tot jugant.

A més, acabar una ruta té recompensa! Es poden aconseguir descomptes a diversos establiments de la comarca, com un 2×1 en una ruta infantil a lloms d’un ruc a Rukimon, un 10% de descompte a la masia de turisme rural Can Rosich o un 2×1 en una sortida en veler amb Cara al Vent. Les rutes transcorren per diferents municipis, motiu pel qual es pot aturar el joc i tornar-lo a reprendre un cop estiguem a la nova ubicació.

És una manera diferent de visitar museus i equipaments culturals en família!