El MEP engega el projecte #DivendresAlMuseu aquest mes d’abril a través de les xarxes socials

El pròxim 1 d’abril arrenca la iniciativa #DivendresAlMuseu des d’on a través de breus vídeos d’Instagram en directe, us ensenyarem els museus de Premià de Mar com mai els havieu vist!

Dos divendres al mes podrem veure aquests directes a Instagram, on hi participaran experts en cultura i art, els tècnics del museu, artistes i conservadors que explicaran tots els detalls que normalment passen desapercebuts entre el públic en un format fresc, personal, molt dinàmic i visual.

A través de les xarxes socials es transportarà als usuaris a l’interior de les sales dels museus de Premià de Mar, es podrà visitar espais inèdits, conèixer detalls de les peces exposades –i no exposades- i es presentaran activitats menys conegudes pel públic de la mà de professionals i convidats relacionats amb el món cultural del poble.

El pròxim dia 1 d’abril estrenarem la iniciativa amb el primer vídeo en directe a les 12h on posteriorment hi haurà l’opció de veure la retransmissió per a tots aquells usuaris que no hagin pogut veure’l en directe.

No us perdeu el primer #DivendresAlMuseu aquest pròxim 1 d’abril a les 12h al nostre compte d’Instagram!