Bases del Joc del Patrimoni Premianenc

En motiu de les Jornades Europees del Patrimoni, el Museu de l’Estampació de Premià de Mar organitza un joc virtual participatiu a través de la xarxa social Instagram, que es regirà per les bases següents:

-El Joc del patrimoni premianenc és una activitat organitzada pel Museu de l’Estampació de Premià de Mar, amb seu al carrer Joan XXIII 2-8 de Premià de Mar.

-El Joc del patrimoni premianenc és una activitat virtual a través de la xarxa social Instagram. Cal ser major d’edat per a poder participar.

-Els participants en el joc faran fotografies de patrimoni i o elements patrimonials arquitectònics a l’espai urbà de Premià de Mar, i els publicaran a la xarxa social Instagram, incloent l’etiqueta #JEP2023 i etiquetant al Museu d’Estampació @museuestampacio. El Museu de l’Estampació compartirà a través dels stories d’Instagram les fotografies participants.

-El termini de participació anirà del dilluns 9 d’octubre al diumenge 15 d’octubre a les 23:59h (hora local de Premià de Mar).

-Els participants asseguren ser els legítims autors de la fotografia i garanteixen que no vulneren drets de propietat intel·lectual de tercers al publicar-la. Al presentar les fotografies, els participants cedeixen al Museu de l’Estampació els drets per utilitzar les fotografies amb fins de publicació i difusió cultural, mencionant l’autoria corresponent.

-Tots els participants tindran un obsequi de regal, consistent en un element de marxandatge del Museu de l’Estampació.

-Els participants podran recollir el seu obsequi a partir del dissabte 21 d’octubre, a la seu del Museu de l’Estampació (c. Joan XXIII, 2-8, 08330 Premià de Mar).

-Les dades personals recopilades amb motiu del concurs seran tractades conforme a la legislació vigent en matèria de protecció de dades. L’organitzador garanteix la confidencialitat i la seguretat de les dades personals recopilades i s’abstindrà de cedir-les a tercers sense el consentiment dels participants.