Feliç 2022!

Al Museu de l’Estampació acabem l’any de la manera que més ens agrada, difonent el nostre patrimoni i la cultura entre els i les més joves. Aquesta setmana hem realitzat tallers per adolescents i tallers familiars que han estat tot un èxit, com el taller de customització de roba o d’estampació de fanalets.

Aprofitem per agrair a les persones, famílies, escoles i altres grups que, malgrat la situació en la que encara ens trobem, han vingut a participar de les activitats que hem proposat al llarg d’aquest any que ja s’acaba (visites, visites guiades, tallers familiars i altres activitats). Aquest nou any 2022 nosaltres seguirem treballant per explicar i difondre la història i el nostre patrimoni i desitgem que aquest coneixement pugui arribar cada vegada a més persones. Feliç 2022!

Us recordem que el dissabte dia 1 de gener el museu estarà tancat, però el dia 2 obrim en l’horari habitual, d’11h a 14h.