« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornades Europees de Patrimoni: visita a les reserves i al laboratori d’arqueologia

9 octubre | 12:00 - 13:00

Gratuït

Un any més, Catalunya celebra les Jornades Europees del Patrimoni (JEP), l’activitat participativa més important d’Europa en relació amb el patrimoni cultural. Aquesta iniciativa, promoguda pel Consell d’Europa i la Comissió Europea. Durant aquests uns dies, i demanera simultània, centenars de municipis, museus, monuments, associacions i entitats culturals d’arreu del territori obren les seves portes i organitzen activitats per donar a conèixer el nostre passat i la nostra identitat cultural.

Enguany el Museu de l’Estampació de Premià també es suma als actes amb aquesta proposta.

Les reserves són els espais de custòdia i conservació de la col·lecció del museu, que no són accessibles de manera habitual per al públic general. Amb aquesta visita els visitants podran conèixer les reserves, saber què és i com s’apliquen els mètodes de conservació preventiva i també podran descobrir diverses peces destacades. També tindran l’oportunitat de visitar el laboratori d’arqueologia del museu i conèixer la tasca dels investigadors arqueòlegs.

Amb reserva prèvia:93 752 91 97 o museu@premiademar.cat

Mostra els detalls